Przejdź do głównej zawartości
Otwarte Zasoby Edukacyjne Uniwersytetu SWPS Otwarte Zasoby Edukacyjne Uniwersytetu SWPS
Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Zaloguj się
  • A-
  • A+
  • R
  • A
Otwarte Zasoby Edukacyjne Uniwersytetu SWPS Otwarte Zasoby Edukacyjne Uniwersytetu SWPS
Zaloguj się
  • Polski ‎(pl)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
  • Przemoc w klasie - jaką ty odgrywasz w niej rolę?

    1. Strona główna
    2. Kursy
    3. Przemoc w klasie - jaką ty odgrywasz w niej rolę?
    4. Filmy
    • Filmy

      Filmy

      •  
        https://youtu.be/kyipMaaq-E0
         
        Wykład: Przemoc w klasie - jaką ty odgrywasz w niej rolę? Mały wykład, dr Małgorzata Wójcik

         
        https://youtu.be/GHC0wNN8qe8
         
        Rozmowa: Przemoc w klasie - jaką ty odgrywasz w niej rolę? Rozmowa o nauce, dr Małgorzata Wójcik

    Pomiń Ułatwienia dostępu
    Ułatwienia dostępu
    • A-
    • A
    • A+
    •  
    • R
    • A
    • A
    • A
    Pomiń Podobne kursy
    Podobne kursy
    • Czy grozi nam smartfonowa dystopia?
    • Jak sieci społeczne wpływają na poczucie szczęścia
    • Psycholog sądowy na tropach zbrodni
    Zobacz wszystkie kursy
    Pomiń Udostępnij link do kursu
    Udostępnij link do kursu
    • Przemoc w klasie - jaką ty odgrywasz w niej rolę?
    • Filmy
    • Wyłącz animacje
    • Strona główna
    • Zobacz wszystkie kursy
    footerlogo

    Uniwersytet SWPS
    ul. Chodakowska 19/31
    03-815 Warszawa
    Telefon : 22 517 96 00
    Email: popularyzacja@swps.edu.pl

    O projekcie

    Serwis powstał w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
    Czytaj więcej...

    Menu

    • Regulamin
    • O projekcie
    • Kontakt
    footerlogo

    Uniwersytet SWPS
    ul. Chodakowska 19/31
    03-815 Warszawa
    Telefon : 22 517 96 00
    Email: popularyzacja@swps.edu.pl

  • Polski ‎(pl)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎